Monday, August 16, 2010

Кимера (Chimera ) Африканска Љубичица ???

Пред некое време кога пребарував во врска  со Африканската Љубичица налетав на зборот „Chimera“ .Веднаш ме асоцираше на некаков генетски инжињеринг . Можеби заради „mission impossible “ филмот . Провртев и по you tube , жената која зборува за ваквите видови на Африканска љубичица ги нарекува Камарин Африканска љубичица , но мене повеќе ми е врежан овој поим кимера а и како таков го најдов на еден сајт , па како таков ќе го користам и тука . Мотив да  го напишам постов ми беше  љубичицата која мајка ми ми ја опиша по враќањето од гости од кај една нејзина пријателка . Ми опиша дека видела розево бела африкаснска љубичица . Тогаш ме потсети на кимерите .Мислам дека сите  кимери се двобојни (ако не сум грешка ) , но  не сите стандардни се еднобојни така да јас мислам дека не би можела да ги разликувам освен по ригите на цветовите кои се карактеристични за кимерите  . Ваквата Љубичица некој и ја поклонил . Мајка ми и побарала ливче но не добила . Не дека би се фатило и ако би се фатило којзнае дали  би излегло истото растение ,  ама би вредело да се проба чисто од љубопитност што би излегло .За тоа што се и какви се овие  Африкански љубичици најдов на еден сајт . Не би сакала да му правам промоција  бидејќи овој и продава вакви видови ама  морам да го наведам изворот :
https://www.violetbarn.com/store/index.php?_a=viewCat&catId=6_a=viewCat&catId=6&sort_by=price&sort_order=low
На следниов линк подолу се стандардни љубичици за споредба :
https://www.violetbarn.com/store/index.php?_a=viewCat&catId=4
или за да не кликате :
Стандардна Љубичица

Кимера



„What's a chimera?  According to Webster's dictionary, a "chimera" is a "living structure or organism in which the tissues are of varied genetic origin".  What does this mean?  Unlike other violets which, when propagated by leaf cuttings, will typically produce plantlets ("babies"), identical in appearance to the "mother" plant, this cannot be done with chimeras (the babies will look different than the mother plant).  Why?  because the tissues are of "different genetic origin" for each leaf, or plant part.  Instead, propagation must be done by "suckers" or "crown cuttings", which are most likely to share the same genetic properties.  This is why their price is higher--this is a more time consuming and less productive process than when done by leaf cutting.
These African violets are quite unusual, known for their "pinwheel" striped blooms or, sometimes, uniquely variegated foliage

Што е кимера (Chimera) ? Според Webster's dictionary кимера е жива структура или организам во кое ткивата се од различно генетско потекло . Што ова значи ? За разлика од другите Љубичици кои кога се размножувани од листови ќе продуцираат растенија идентични на растението од кое потекнуваат , ова не може да се случи со кимерите (продуцираните растенија -бебиња ќе изгледаат различно од растението -мајка )  Зошто ? Бидејќи ткивата се од различно генетичко потекло за секој лист или за секој дел на растението . Размножувањето може да биде направено со цели стебленца или од круната на растението за кои е  најсигурно деќа ќе ги делат истите генетски карактеристики .Ова е зашто нивната цена е повисока . Овој процес бара повеќе  вложување на време, а е помалку продуктивен отколку кога се прави со отсечени ливчиња . Овие Африкански љубичици се доста необични и се познати по своите цветови  како велосипедско тркало или понекогаш по различните листови .

Подолу следуваат две видеа во првото се дава некакво според мене штуро објаснување за кимера (Kamarin; chimera) ,А на вторто е како да направите размножување на истите . Размножувањето може да го користите и за стандардните  на нам добро познати африкански Љубичици . На второто видео круната која тој ја добива по отсекување и ги отстранува листовите и ги засадува (што ми паѓа чудно бидејќи кимерите не се размножуваат така ), но таа може да биде директно засадена со отстранување на само 2-3 листа . Последново го имам пробувано и самата , но  на стандардна Африканска Љубичица .

No comments:

Post a Comment