Tuesday, March 13, 2012

Нова интересна љубичица

Пред околу 7-8 месеци татко ми ми донесе 2 ливчиња на африканска љубичица и ми рече дека имале многу интересна боја нешто меѓу бордо и виолетово . Ги засадив и двете ливчиња веднаш но едното после  околу 2  месеци кога мислев дека ќе  почне да пушта ливчиња ми се исуши . За среќа другата опстана и после околу 4  месеци започна нагло да пушта нови ливчиња . Мислев дека ќе цвета некаде околу летото , но пред 2  недели ме изненади кога забележав две мали пупки . Сега има 4 убави големи цветчиња кои повеќе наликуваат на виолетово отколку на  бордо меѓутоа нивната форма за разлика од другите љубичици со еднолисни  цветчиња е многу поубава . Сеуште не ми е пресадена , дури и ми е страв тоа да го направам да не ја  изгубам па затоа ќе  чекам сосем да ја исполни саксијата па дури тогаш внимателно ќе ја пресадувам





Споредба со структурата на листовите на цветот со розовата или виолетовата љубичица тука и тука 

No comments:

Post a Comment