Monday, March 12, 2012

Викенд качување на порта „ Македонија “

Одамна се наканувам да се качам горе на платформата на портата . Прво ми кажаа дека имало многу гужва , па се одложи за подоцна , потоа   ладното ме смести дома пред грејалката и немав желба за  излегување надвор ,а  на работа бев затрупана  така  да конечно се подослободив претходниот викенд и одма му ја  летнавме со маж ми во центар . Дојдовме до портата . Луѓе имаше таман не многу ама далеку од малку . Се искачивме нагоре по скалите искрено се изморувам до 4 ти , ама  таму ми летаа нозете . Беше облачно и скиснато полека роскаше . Погледот од горе преубав особено према фонтаната  Александар Македонски ( воинот на коњ) . Искрено погледот према зградите кон водно како да го затскрива тој дел од градот а како да го спојува водно со центар .  Ама затоа погледот према улицата кон старата градска болница и кон фонтаната фрапираа . Поседовме кратко ама заклучивме дека понатаму кога ќе се доуреди ќе биде уште попрекрасно место за посета :)











No comments:

Post a Comment