Sunday, July 7, 2013

Маранта цвет

Ова растение за кое  пишував и во  претходниот пост  воглавно  воодушевува  со неговите прекрасни листови  кои може да бидат двобојни или тробојни . Вториве секако се многу поубави бидејќи  онаа  темно црвеникаво виолетовка боја им дава посебен шарм.
Отсекогаш сум сметала дека растение кое добро се развива и цвета  е  задоволно растение  . На мое големо изненадување марантата кај моите родители процвета .Сега за  неа се грижи мајка ми
Цветот не е ниту голем ниту  со живописни бои меѓутоа мене ме израдува . Растението кое скоро секогаш го гледав со убави листови сега имаше и цветови . Веднаш ми пројде мислата низ глава : - Ти си задоволно растение  . Ми дојде и насмевка на  устата . Бев задоволна . Цветот траеше неколку дена а потоа   почна да венее . Меѓутоа цветањето се повтори неколкупати  и секој нов цвет  ми причинуваше голема радост

Подолу ви ги прикажувам малите шармирачки  цветови  на марантата








No comments:

Post a Comment