Tuesday, May 8, 2012

Јорговани


Веќе 2 недели како се спремам да постирам за јоргованите .... точно тогаш ме опи мирисот на еден од нив  . До сега воопшто не бев ја забележала грмушката јоргован се  додека не процвета и започна да шири еден прекрасен мирис . Се враќав од работа во попладневните часови и тоа замислена и преуморна не приметувајќи ништо и никого  околу себе кога до мојот нос допре еден продорен мирис кој како наеднаш да ми ги отвори очите . Тогаш и ја приметив огромна грмушка јоргован и тоа виолетов . Се насмеав - пролет а од обврски скоро и да не ја забележувам . Следниот ден утрото во 6 часот по пат на кај работа го зедов апаратот со мене и направив неколку слики од тие прекрасни растенија . 
Имено јоргованот е грмушесто растение и за мое изненадување припаѓа на фамилијата маслинки . Го има во повеќе бои виолетова црвена бела и темно виолетова ( јас црвена до сега немам сретнато ) . Всушност тоа е повеќегодишно растение кое  се насадува на јавните површини или во дворовите . До сега немам сретнато во саксија . Обично примамува со неговиот јак мирис кое по мое мислење е многу поинтензивен во попладневните часови . 
Јоргованот полека прецветува и овие 2-3 дена  неговиот мирис не е јак ама кога ќе поминам покрај грмушката сеуште погледнувам кон нејзе вдишувајќи по длабоко како по навика трудејќи се да го почувствувам нејзиниот мирис кој полека ми останува во сеќавање до следната година 

Најдолу се поставени слики на некои други грмушки кои беа расцветани истовремено  , ако не знам ниту какос е викаат . Белите иако немаат атрактивен цвет мирисаа исто така преубаво .






Подолу се прикажани фотографии на други пролетни грмушки
















No comments:

Post a Comment